در این حادثه یکی از تکنیسین‌ها به نام مهندس «رحمان گلی‌پور» که اهل محله ولم لشت نشا در جا جان خود را از دست داد و کارگر دیگری به نام «مهدی رحمتی» به شدت مجروح شده که در بیمارستان پورسینای رشت بستری شده است.

به گزارش لشت نشا خبر، مراسم تشییع تکنیسین لشت نشائی فوت شده فولاد گیلان روز یکشنبه (۲۵ تیر ماه) در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ولم برگزار شد.

در حادثه‌ ریزش بتن حین انجام کار در مخزن شش متری روغن دو پرسنل شاغل در بخش عمران کارخانه فولاد گیلان دچار سانحه شدند که متأسفانه تکنیسین لشت نشائی فولاد گیلان در این حادثه جان خود را از دست داد.

در این حادثه که یکی از تکنیسین‌‌ها به نام مهندس «رحمان گلی‌پور» ۳۷ ساله که اهل محله ولم لشت نشا در جا جان خود را از دست داد و کارگر دیگری به نام «مهدی رحمتی» به شدت مجروح شده که در بیمارستان پورسینای رشت بستری شده است.

گفته می‌شود شماری از کارگران قبل از شرکت در مراسم تشیع مرحوم گلی‌پور در لشت نشا به سیاست‌های مدیریت کارخانه برای فشار به کارگران برای اجرای طرح ۵۷ روزه توسعه کارخانه که امنیت جانی کارگران را به خطر انداخته است، در محوطه محل کار خود تجمع صنفی برگزار کردند.

شایان ذکر است، مراسم سوم مهندس «رحمان گلی‌پور» روز سه‌شنبه (۲۷ تیر ماه) از ساعت ۱۶ در مسجد صاحب الزمان (عج) و هفتم وی روز جمعه (۳۰ تیر ماه) در همان زمان و مکان برگزار می‌گردد.

 

  • نویسنده : صابر عاشری لشت نشائی