فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار داشت: ۵ نفر حین قماربازی و استعمال موادمخدر داخل یک منزل مسکونی در بخش لشت‌ نشا دستگیر شدند.

به گزارش لشت نشا خبر، سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهارداشت: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه افرادی با تجمع در یک باب منزل مسکونی در بخش لشت‌ نشا برای مصرف مواد مخدر و قماربازی، موجب سلب آسایش همسایگان شده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ۵ نفر را حین قماربازی و استعمال مواد مخدر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۵ گرم شیشه، ۳۰ عدد قرص متادون، ۳ جام پایپ و ۲ دست آلات بازی قمار خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.