محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه در پیامی ویدئویی از مردم لشت نشا درخواست کرد که روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند!

به گزارش لشت نشا خبر، محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه در پیامی ویدئویی از مردم لشت نشا درخواست کرد که روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند!

وی در این ویدئو عنوان کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عرض می‌کنم خدمت شیر زنان و شیر مردان لشت نشا بسیار خوشحالم که این فرصت برای من پیدا شد که با همشهری‌های دوست و برادر عزیزم دکتر فیاض زاهد صحبت کنم؛ شما با داشتن چنین بزرگ‌مردانی افتخار آفریدید برای ایران و از دوران صفویه تا کنون همواره درخشیدید.

امیدوارم با حضور فعالتون در روز جمعه در پای صندوق‌های رأی و یک نه محکم گفتن به تحقیر و تحریم و گشت ارشاد و فیلتر اینترنت، یک آینده بسیار خوبی رو برای فرزندانتون بسازید.

من امیدوارم کل مردم لشت نشا برن پای صندوق‌های رأی و رأی خودشون رو به نفع یک آدم پاکدست، یک آدم صادق و یک آدم شجاع به صندوق بیاندازند.

شاد و سربلند باشید.»

شایان ذکر است، محمدجواد ظریف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حامیان مسعود پزشکیان است.

به گزارش لشت نشا خبر، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد. در دور نخست هیچ‌یک از نامزدان نتوانست به اکثریت آرا دست یابد و دور دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر با رقابت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار خواهد شد.