جلیلی گفت: اگر صحبت از جهش کشور می‌کنیم هر روستای ما می‌تواند یک سلول جهش کشور باشد. هر وقت سؤال می‌پرسند که حاشیه‌نشینی چرا وجود دارد!؟ حاشیه‌نشینی به این علت از است که به روستا توجه نمی‌کنند و مردم مهاجرت می‌کنند به حاشیه شهرها.

به گزارش لشت نشا خبر، سعید جلیلی در مستند تبلیغاتی خود در خصوص روستا و مردم روستایی بیان کرد: در این زمانی که از تبلیغات انتخابات گذشته است تا الان یک نفر در خصوص روستا از من سؤال نپرسیده است! آیا این‌ها باید بالاخره دیده بشوند یا نباید دیده بشوند!؟ یک سؤال هم راجع به روستا بکنید؛ اینا مگه جزو جامعه نیستند!؟

وی در بخش دیگری از این مستند گفت: اگر صحبت از جهش کشور می‌کنیم هر روستای ما می‌تواند یک سلول جهش کشور باشد. هر وقت سؤال می‌پرسند که حاشیه‌نشینی چرا وجود دارد!؟ حاشیه‌نشینی به این علت از است که به روستا توجه نمی‌کنند و مردم مهاجرت می‌کنند به حاشیه شهرها.

گفتنی است؛ در بخش لشت نشا آقای سعید جلیلی با ۳۷۳۱ رأی به عنوان نفر اول و آقای مسعود پزشکیان با ۲۹۲۹ رأی دوم از سوی مردم انتخاب شدند.

به گزارش لشت نشا خبر، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد. در دور نخست هیچ‌یک از نامزدان نتوانست به اکثریت آرا دست یابد و دور دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر با رقابت مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار خواهد شد.